سطر سپید احساس من

... و سفالینه ی انس با نفس هایت آهسته ترک می خورد

سطر سپید احساس من

... و سفالینه ی انس با نفس هایت آهسته ترک می خورد

بایگانی

ای بخشنده ای که خسته نمی شود

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ب.ظ

...

...

خیلی فکر کردم راجع این شب ها بنویسم " ... و تو چه می دانی شب قدر چیست؟ " واقعا" هم همینطورِ. هی کلمات و بالا و پایین می کنی اما نمیشه حتی نمی تونی حالیکه اون لحظات داری رو بنویسی.

اینکه دعای جوشن کبیر و میخونی اینکه اسامی خدارو یکی یکی زمزمه می کنی اینکه خدا داره بهت میگه اگه تنهایی من مونستم، اگه غمگینی من غمخوارتم، اگر بیماری من درمانتم و ... 

واقعا" خدا برای بنده اش کافی ست.

...

 

 

+ بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب :)

+ عاشقانه های منِ و کسی که از رگ گردن به من نزدیک ترِ :)

نظرات  (۱)

  • مسافر88 آرام
  • خدا برای بنده اش کافیست...

    سلام
    عیدتون مبارک
    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی